Direktlänk till inlägg 27 mars 2014

Det sista hoppet rann ut

Av Emma - 27 mars 2014 09:27

Är inlagd på ett ställe nu för de med psykisk ohälsa.
I måndags rann min livsglädje ut och jag tog lite för många tabletter.
Gick iallafall in till mamma och berättade det. Vi åkte in till akuten och kommerbibtw ihåg någonting ifrån kvällen/natten.. Fick iallafall dricka kol och det var det vidrigaste jag varit med om.
Men nu är jag iallafall inlagd här och vet inte hur länge jag ska stanna.
Det värsta av allt är att jag ångrar faktiskt inte det jag gjorde. Jag orkar faktiskt inte mer, vad det är jag inte orkar och varför jag inte orkar vet jag inte..
Vet inte vad jag ska skriva mer, men nu vet ni iallafall att jag är vid liv, tros omständigheterna..
Kram, va rädda om er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 8 juli 2014 21:32

Hej! Det var ett tag sedan jag skrev här senast och har massa att berätta och få ur mig. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Som jag skrev i förgående inlägg så mår/mådde jag verkligen skit. Jag har förvandlats till en känslokall idiot som mest tänk...

Av Emma - 21 juni 2014 22:56

Usch var ska jag börja.. I tisdags fick jag en fastställt diagnos, ptsd. Det är när man har bågot trauma eller liknande som förföljer mig. Det känns både bra och dåligt. Känns bra att jag äntligen får reda på varför jag mår som jag gör men ändå känn...

Av Emma - 10 juni 2014 16:05

Dagen har varit bra fram tills nu.En söt kille sov här inatt, har varit och badat med en kompis. Så kom jag hem och allt blev så otroligt tungt. Sitter som en klump i magen och tårarna knackar på ögonlocken. vill bara bryta ihop ...

Av Emma - 4 juni 2014 00:26


Bilden talar nog för sig om hur min kväll är. Borde kanske inte lägga upp en sånhär bild, men bloggar somsagt inte mest för andras skull, utan för min egen. Jag älskar att ärrbelägga min kropp. Jag sitter liksom och tänker hur jag ska lägga såren...

Av Emma - 20 april 2014 23:07

Hej, det var ett tag sedan nu. Har massa olika tankar som snurrar i mitt huvud just ikväll. Kan börja med vikten. Stod nyss och borstade mina tänder i bara tubtopp. Insåg då hur mycket jag faktiskt gått upp i vikt. Mina nyckelben har alltid varit tyd...

Presentation


I denna blogg får ni följa mig och min anorexihäxa som spökar i mitt huvud.
Ni får följa mig genom mina sjukaste och friskaste dagar, mina hetsätningsperioder, och mina svältstunder.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards