Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Emma - 31 mars 2014 18:28

Sitter på tåget hem nu. Blev utskriven idag och jag ska hem och fundera över behandlingen jag förmodligen ska påbörja. DBT heter den. Är det någon av ET som går på den eller har några erfarenheter så får ni gärna dela med er! Jag kan för er som inte vet vad det är gå in mer på vad det handlar om i ett annat inlägg.
Jag hoppas allt är bra med er. Med mig får det väl funka. Idag är det en vecka sedan jag ville avsluta mitt liv. Jag kan inte säga att jag ser livet ur ett annat perspektiv idag än vad jag gjorde då, men är lite lyckliga iallafall.
Men ändå är jag rädd för att komma hem då jag har tillgång till att skada mig där. Vilket jag inte haft där jag varit inlagd. De låste in alla knivar, rakhyvlar, tändare, duschslangar osv.
Men jag ska ro detta i land!
Ta vara på er och det ni har! Kram

Presentation


I denna blogg får ni följa mig och min anorexihäxa som spökar i mitt huvud.
Ni får följa mig genom mina sjukaste och friskaste dagar, mina hetsätningsperioder, och mina svältstunder.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards