Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Emma - 11 mars 2014 16:55

Var på doktorbesök idag. 
Hade gått upp 1kg denna vecka.. 
Det är väl bra så sett, men känns inte alls bra. Är så sötsugen hela tiden, bakar varje dag och äter sötsaker hela tiden typ. Usch.. 
Bara det att jag trivs ju verkligen när jag gör det. Jag älskar att äta, jag älskar mat! Men när det sedan visar sig på vågen känns det inte lika bra. 
Men med min ångest och mående går det upp och ner. Mest upp. Jag har inte alls samma krypande ångest. Förutom på kvällarna, men då skadar jag bara mig själv, så går det över lite iallafall. 

Både doktorn och den jag går och pratar hos vet om att jag skadar mig, och vill ju såklart att jag slutar. Men jag vill liksom inte. Som jag skrev i förgående inlägg så älskar jag att skada mig och se mitt blod rinna. Jag känner mig så levande och så värdelös. Vet inte själv varför, men får liksom en kick av att hata mig själv. 

Vet inte vad jag ska skriva mer. Skriver mer sen. Kram 

Presentation


I denna blogg får ni följa mig och min anorexihäxa som spökar i mitt huvud.
Ni får följa mig genom mina sjukaste och friskaste dagar, mina hetsätningsperioder, och mina svältstunder.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards